יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

תיקון מלגזות ותחזוקתן השוטפת

המלגזה היא כלי עבודה אמין וחזק בעל חשיבות רבה בחיי העסק

כיצד היו נראים עסקים מודרניים אלמלא המלגזה? קשה מאוד לחשוב על חיי עסק תעשייתי מודרני ללא מלגזות איכותיות שמבצעות מגוון רחב מאוד של עבודות יום יומיות חשובות ומהותיות. המלגזה, שהומצאה לפני כמאה שנים, הפכה עם השנים לכלי שעליו מושתתות פעולות כמו הרמה ונשיאה של משאות כבדים, פריקה וטעינה, ועבודה של כמעט כל פס ייצור ומחסן תעשייתי. בהתחשב בחשיבות הגדולה כל כך של המלגזות, אנחנו צריכים לדעת כיצד לדאוג לתחזוקה השוטפת שלהן בעסק שלנו, וגם מה לעשות במידה ואנחנו זקוקים לתיקון.

תחזוקה שוטפת של מלגזות, ומידע על תיקון בעת הצורך

·       תחזוקה של מלגזות – בראש ובראשונה, תחזוקה איכותית של כל סוג מלגזה תלויה בראש ובראשונה בסוג המלגזה. במידה עובדים עם מלגזות חשמליות, עלינו להקפיד במיוחד על טיפולים ובדיקות של המצבר החשמלי עליו מבוססת עבודה המלגזה. מלבד זאת, עלינו לבצע בדיקות שוטפות וקבועות של תורן ההרמה, שהוא החלק המשמעותי ביותר במלגזה. גם את הבלמים חשוב לבדוק, וזאת נעשה על פי הנחיות ברורות אחת לאלף שעות עבודה, ונוודא את תקינות הבלמים באופן קבוע כך. חשוב מאוד להבין שמלגזה היא לא כלי שנוטה להתקלקל, ומדובר בכלים אמינים ואיכותיים שמיועדים לעבודה בעומסים ובעבודה אינטנסיבית. הרבה מאוד תלוי בשימוש הנכון והאיכותי שלכם במלגזה, עם מפעיל שמכיר היטב את הכלי ויודע את מגבלותיו.
·       תיקון מלגזות – כאן כבר מדובר בסיפור אחר לחלוטין. המלגזה היא אמנם לא כלי שנוטה להתקלקל וגם השחיקה שלה היא איטית יחסית, אך בכל מקרה שבו היא אכן יוצאת מכלל פעילות התיקון הוא לא משימה שאנחנו יכולים לבצע בעצמנו. בשביל לבצע את התיקון בצורה איכותית אנחנו צריכים שירות איכותי בתחום – אך נמנע ככל הניתן את הצורך בתיקון אם נשמור על תחזוקת המלגזה בצורה נכונה.
מלגזות חשמליות


בין אם מדובר במלגזות חשמליות או בדיזל – יש מענה עבור המלגזה שלכם


מלגזות חשמליות, כמו גם אלה המופעלות בדיזל, הן לא כלי שעלינו להשבית ולהחליף ברגע שבו יש בו תקלה. עם שירות איכותי של תיקון וחלפים למלגזה, נוכל להשיב אותה במהירות לכשירות מלאה וליהנות מעבודתה האיכותית עוד זמן רב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה